3Eסחר חוץB2Bפלטפורמה ופרויקט מרכז התערוכות הבינלאומי של האינאן -- פלטפורמת תפעול מסחר גלובלית בהבטחת פקודות בעלות ערך גדול
סקירה: השלב הראשון של פרויקט זה הושלם והתקבל במלואו, וכעת הוא נכנס לשלב השני של מימוש בכל עת. מטרת סבב הגיוס הזה היא רק לפתוח את התפעול הסופי והנחיתה של הפרויקט. לאחר הפעלתו, הרווח השנתי יכול להגיע ל-10 מיליארד. הקושי בהשקעה הוא לא רק שקשה לעמוד בפרויקטים טובים, אלא גם שקשה עוד יותר לפגוש את האנשים הנכונים——מחסור באנשים שיש להם הבנה עמוקה של הפרויקט עצמו.חדשנות טכנולוגית עשויה להיות פשוטה יותר, אך עבור פלטפורמות עסקיות מקיפות, המייסד עצמו חייב להיות בעל יכולת מקיפה של הפרויקט בהיבטים רבים, ולנותן החסות יש השפעה משמעותית על הצלחת או כישלון הפרויקט. 3E משתמשת ב"עקרונות ראשונים" ו"מגמות" כדי לעצב את נתיב הפעולה והפיתוח של הדברים. מייסדה, שיה ליאנגגן, מאמינה שאירועים גדולים יכולים להתחיל רק מ"שורשים ושורשים". העסק העיקרי הוא בנייה ותפעול של פלטפורמת B2B לסחר גלובלי 3E, במטרה לשחזר את המודל החדש של פלטפורמת B2B לסחר עולמי, לפתור את האבטחה של עסקאות הזמנות גדולות ואת האמון בין קונים ומוכרים. פלטפורמת 3E ופרויקט אזור הסחר החופשי של האינאן משולבים להשגת תערוכות סימולטניות מקוונות ולא מקוונות, בהתאם לאסטרטגיה הלאומית להתמודדות עם הסביבה החדשה של סחר חוץ. המצב החדש של סחר החוץ זקוק בדחיפות לפלטפורמת סחר חוץ חדשה כדי לפתור את נקודות הכאב והקשיים של משתמשי סחר בינלאומי: צווי שמירה, תערוכות בינלאומיות; ל-3E יש הזמנות, הזמנות גדולות ובטוחות.
מבוא לפלטפורמה: פלטפורמת B2B לסחר גלובלי 3E לוקחת את בניית גשר סחר בטוח ליצרנים גלובליים כליבה, מקדמת מצוינות, יושרה והגנה על הסביבה כמושג של ציוויליזציה מודרנית גלובלית, ולוקחת את בניית חווית סחר גלובלית טובה יותר כמשימתה. על מנת לשתף פעולה עם יישום אסטרטגיית הבינאום של אזור הסחר החופשי של האינאן, הפלטפורמה מתכננת להשיק אמצעים לסוחרים להציג מוצרים מקוונים ולא מקוונים בו זמנית. באותה עת, לקוחות מיותר מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם (85 מהם ללא ויזה) יבקרו בהאינאן ויוכלו לבקר, לחוות, לנהל משא ומתן ולסחור במוצרים מסין היבשתית וממדינות ואזורים אחרים באולם התצוגה הבינלאומי של הפלטפורמה. מיצוב 3E הוא פלטפורמת סחר גלובלית, לא רק פלטפורמת סחר חוץ. כמדינת הייצור היחידה בעולם המוסמכת על ידי האו"ם עם מערכת תעשייתית שלמה, הביקוש לציוד ייצור, חומרי גלם, מוצרים מוגמרים למחצה, חומרי עזר וכו' של סין גדל מאוד (Bסוף), הביקוש למוצרים מוגמרים יופחת (Cהמצב החדש של סחר החוץ זקוק בדחיפות לסחר חוץ חדשB2Bהפלטפורמה מסתגלת לשינויים חדשים והופכת את הסחר הבינלאומי ליעיל יותר. פלטפורמת 3E משלבת את מערכת אבטחת העסקאות, נתיב הניהול והפיתוח הארגוני, מקצועיות ואמון מוכרים מבוססי נתונים, הסדרת יכולות SEO ומיומנויות אופטימיזציה של הרשת הנחוצות לסוחרים זרים, ולוקליזציה קלה של עשר השפות המובילות בעולם באמצעות העצמת AI חדשה. עם הספר האלקטרוני "קוד עסקאות סחר חוץ" כנקודת כניסה לפרסום, יש לו פונקציות מרובות כגון מנטור סחר חוץ, ניהול עסקי, ארגון מחדש של משאבים של ספקי שירותי צד שלישי ושולחן עבודה למוכרים. מודל השירות הארגוני הייחודי מספק גשר טוב לפיתוח וצמיחה של הפלטפורמה, מחזק את שיתוף הפעולה עם יצרנים שונים וכל מגזרי החברה, ובמקביל מפחית את ניהול המשאב האנושי של הפלטפורמה ומספק תנופה חזקה להתמקד בעסק העיקרי. הראשונה שלנו היא היצירה הראשונה שלנו, וכל פלגיאט וחיקוי של מאחרים לא יכולים לשנות את העובדה שאנחנו "יוצרים". המטרה שלנו היא ליצור ענקית אינטרנט בינלאומית ברמה עולמית!
הזדמנויות בשוק: (1) השוק גדול מספיק: 1. סך היצוא של ארצנו בשנת 2024 יהיה 25 טריליון יואן, וערך היבוא והיצוא הכולל יהיה 46 טריליון יואן. נתח השוק הוא מיליארדים, והאלפיות הן עשרות מיליארדים, אחוז אחד...... 2. על פי נתוני 2024, מספר המפעלים הפרטיים עם ביצועי יבוא ויצוא עלה לראשונה על 600,000 (609,000). נכון ל-31 באוגוסט 2024, המספר הכולל של מפעלי הייצור בסין הגיע ל-6.03 מיליון, וכלל תעשיית הייצור בסין היוותה 33% מכלל תעשיית הייצור העולמית. 3. לתחנה הבינלאומית של עליבאבא, פלטפורמת סחר חוצה גבולות B2B בחו"ל, יש יותר מ-150 מיליון חברים רשומים ומפרסמת 300,000 צרכי רכש חוצי גבולות בפלטפורמה מדי יום. על פי נתוני הדו"ח הכספי הציבורי, הכנסות הדוח השנתי לשנת 2024 יעמדו על 1.669 מיליארד יואן, הרווח הנקי יעמוד על 438 מיליון, וההכנסות של הרבעון הראשון של 25 שנה יגדלו ב-15.3% והרווח הנקי יגדל ב-45.9%. 4. לקוחות מיותר מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם (85 מתוכם ללא ויזה) מבקרים בהאינאן ויכולים לבקר ישירות, לחוות, לנהל משא ומתן ולסחור במוצרים מסין היבשתית וממדינות ואזורים אחרים ברחבי העולם באולם התצוגה הבינלאומי של הפלטפורמה. (2) הביקוש בשוק דחוף: המצב החדש של סחר חוץ זקוק בדחיפות לפלטפורמת B2B חדשה למסחר עולמי, אנו מקדישים תשומת לב רבה לנושאי האבטחה של עסקאות בינלאומיות בעלות ערך גדול שמשתמשים מודאגים מהן, בעיות אמון: החזקת הזמנות, תערוכה לא מקוונת; ל-3E יש הזמנות, הזמנות גדולות ובטוחות. מסקנההשוק גדול מספיק, והתחרותיות הטובה ביותר היא לפתור נקודות כאב של משתמשים.:
מבוא עסקי עיקריתערוכה מקוונת של מוצרי סחר בינלאומי, תערוכה סימולטנית לא מקוונת של מרכז התערוכות הבינלאומי של היינאן, פלטפורמת תפעול ערבות צד שלישי לעסקאות הזמנות גלובליות בעלות ערך גדול, וספק שירות מקיף של עסקאות ערבות ליצוא סחר חוץ.: סטייה: [איך להתחיל?] אין כסף: בהתחלה, "דמי שירות לתערוכה" הוגדרו כ"גבייה מובטחת של עמלות מכירה". ספקי שירותים ארגוניים עובדים סביב מרכז זה: מוצאים הזמנות זרות מטעמם, אוספים 10% מעמלת המכירה מראש (ערבות פלטפורמה) לקידום (נדרש 20% אם אין עמלת תשלום מראש), ומחזירים את המקדמה עבור ביצועי מכירות שאינם עומדים בהבטחה. המטרה העיקרית של הפלטפורמה היא להעשיר את היצע הסחורות ואת כניסת המוכרים. גם אם ההחזר של 90% הוא אפילו יותר, הפלטפורמה יכולה לעשות זאת לאט. ניתן לראות כי כל מוצרי הסוחר שפותחו והתיישבו בארגון מיובאים לחנויות שלהם למכירות בלחיצה אחת, תוך שמירה על רווחיות ושמירה על הפעילות התקינה של החברה, ויכולים לשרת טוב יותר את הלקוחות ולעזור ללקוחות להשיג מכירות. ריץ': הפלטפורמה יכולה להשיג צמיחה מהירה: פרסום רב ערוצי, "ל-3E יש הזמנה להפיץ מוצרים ברשת הסחר העולמית, לקבל מעטפות אדומות במזומן"! 】
מצב מימון: הסבב הראשון הוא השקעה פרטית, והשלב הראשון של פרויקט בניית הפרויקט יושם במלואו. מטרת מימון סדרה א': לפתוח את המשוכה האחרונה של הנחיתה והתפעול של הפרויקט, ולממש את מימושו בכל עת. תחנת ה-PC והאפליקציה של הפרויקט הושקו, הגשת ICP, "רישיון ערך מוסף לשירותי טלקומוניקציה" והגשת ביטחון הציבור אושרו, וההכנות של מרכז התערוכות הבינלאומי Shangyu Single Network (Hainan) Co., Ltd. הושלמו. נחיתה בכל עת ומימוש רווחים בכל עת נמצאת במרחק משוכה אחת בלבד: משיכת סוחרים להתיישב ולהעשיר את היצע הסחורות בפלטפורמה.
מודל רווח:עמלות שירות תערוכות מקוונות ולא מקוונות, עמלות עסקה מובטחות ודמי שירות מותג פרסום.
הערכת הכנסות מהפלטפורמה: סך ההכנסות השנתיות הוא 26 מיליארד, הרווח הגולמי יכול להגיע ל-15 מיליארד והרווח הנקי יכול להגיע ל-10 מיליארד; היא עשויה גם להשיג הכנסות שנתיות כוללות של 260 מיליארד, רווח גולמי של 150 מיליארד ורווח נקי של 100 מיליארד; >>>>> עשויה גם להשיג הכנסות שנתיות כוללות של 520 מיליארד, רווח גולמי של 300 מיליארד ורווח נקי של 200 מיליארד; תיאור הכנסות ורווחים: על מנת לפתור את בעיית ההשקעה העודפת בכוח אדם בפלטפורמה, מאומץ מודל שיתוף הפעולה של ספקי שירותים ארגוניים של צד שלישי וחברות מקצועיות של צד שלישי. בנוסף, בשל ההוצאות הגדולות ששולמו עבור פרסום וקידום בשלבים המוקדמים, ההשפעה על הרווח הנקי גדולה יותר. הנתונים לעיל הם רק מסקנה הנגזרת מהערכת העסקים המתוכננים של הפלטפורמה. 26 מיליארד יואן מוערכים ב-1/1,000 מסך שוק היצוא ו-0.5/1,000 מסך ערך היבוא והיצוא. אם יש קיבולת שוק, זה תלוי איך העסק נעשה.
הכספים הנדרשים לסבב גיוס זה:200 מיליון, 10% מהמניות שהועברו.
הוראות מימון:מטרת המימון היא רק לפתוח את המשוכה האחרונה של נחיתת הפרויקט ותפעולו, כלומר לפתוח לחלוטין את הצד של המוכר. תנו לסוחרים להתיישב ולהעשיר את היצע הסחורות בפלטפורמה. המדד לסכום המימון צריך להיות להבטיח שהפרויקט יכול להצליח, הכספים יכולים להיות בטוחים ולהשיג תשואות נדיבות. השקעה קטנה אין פירושה בטיחות.
שימוש בכספים: שימוש עיקרי: מוצרי פלטפורמה לקידום השקעות והעשרה. 1. 40% מהשימוש העיקרי: קידום תדמית ופופולריות - באמצעות הפרסום בבנייני משרדים, אזורי תעשייה, שווקים סיטונאיים גדולים ואזורים אחרים בהם היצרנים מאוכלסים בצפיפות, תדמית הפלטפורמה מושרשת בליבם של מוכרים ולקוחות פוטנציאליים של יצרנים ומפיצה מוצרים בפלטפורמה. 2. שימוש עיקרי 40%: קידום נחיתה - פיתוח נותני שירותים ארגוניים ומתן תמיכה כספית מוקדמת לנותני שירותים ארגוניים. תן תגמולים כספיים קטנים לסוחרים להשקת מוצרים. גייסו ספקי שירות צד שלישי כדי להתמקם. לפתור את הבעיה הנוכחית: מספר רב של מוכרים ומספר רב של מוצרים. 3. כמות קטנה 20%: עם התפתחות העסק, יש לשדרג ולשפר את הטכנולוגיה של הפלטפורמה עצמה ללא הרף. שפר את המבנה הארגוני והתפעול היומיומי של מארגן הפלטפורמה. צרף: נקודות כאב של משתמשים כיצד להבטיח את האבטחה של עסקאות הזמנות בינלאומיות בעלות ערך גדול היא נקודה קשה עבור קונים ומוכרים כאחד. בפלטפורמות מסורתיות יש הרבה פניות ועסקאות קשות, אמון בעסקאות בינלאומיות קשה, אין פלטפורמה מהותית ואפקטיבית שמעזה להבטיח ביצועי מכירות, וההפצה לא מימשה את המודל הסיטונאי של השוק בפועל. סבלם של המשתמשים הוא הסיבה לכך של-3E יש פלטפורמה אחת והיא נולדת ממנה. תמיסה באמצעות מערכת החוזים המקוונת והמסחר התיעודי של הפלטפורמה, וצוות פרויקט ההזמנות הגדולות, אנו פותרים את הבעיה של הבטחת עסקה בטוחה של הזמנות גדולות מקונים בינלאומיים. דיוקנאות דיגיטליים שיטתיים של AI וטכנולוגיית IT כדי לפתור את בעיית המוכרים מ"נמצא" ל"מהימן" כדי להשיג עסקאות גדולות. השקנו את פעולת ערבות המוכר של "ל-3E יש הזמנה, אין החזר הזמנה", והפצה בלחיצה אחת להשגת 3E היא כניסה לשוק הסיטונאי העולמי.
 |